Assalamualaikum dan selamat sejahtera semuanya..

Hari terakhir di bulan Syawal yang mulia ini..saya mengambil kesempatan untuk menulis sesuatu mengenai majlis makan yang diadakan di unit kami..Dah lama sebenarnya saya nak menulis mengenai jamuan ini, tetapi kekangan masa membuatkan saya terpaksa bersabar..Jamuan ini diadakan di unit hasil tempat saya bekerja..masa diadakan..dah lama dah..kalau tak salah pada minggu kedua raya..satay dan laksa ditaja oleh bos kami yang baik hati, manakala kuih-kuih raya dibawa oleh kami semua..xsangka lak banyak kuih raya yang terkumpul sampaikan penuh satu meja saya dengan kuih-kuih tersebut..disebabkan excited nak tulis pasal jamuan makan tu..so saya telah merakamkan seberapa banyak gambar untuk dimuatkan dalam blog ni..so..here we go..


gambar penulis sedang posing dekat meja yang penuh kuih raya.. :)

laksa kuah lemak..saya panggil laksa kuah putih..hehe...


satay yang best..nyam..nyam...


aneka jenis kuih raya..


Ini ialah BISKUT DALTIN..saje je promote sebab ramai gak yang xkenal biskut ni...


yang ni lak memang nak promote...kuih raya yang dibawa khas dari rumah penulis..hehehe..

akhir sekali..pencuci mulut...


opps...ada lagi..'anak-anakku' posing di pagi raya..tiada kaitan dengan cerita di atas..

yang ni pun nak menyelit gak..'anakku' yang baru berusia 2 bulan lebih..hehe...

hehe...itu dia cerita tentang jamuan makan2 tersebut...sekian, terima kasih..
me..lydia..pahang..malaysia..

4 comments:

mala_yusof said...

sedapnya...
nyum..nyum..nyum..meleleh air liur saya tgk makanan...hehehehhehee...

***erkkk..anak sapa tue??betul ke anak awak neh....;p

Anonymous said...

mala,

memang sedap pun..hehe..tu anak org..pinjam jap...hahaha...anak sedara saya la tu...anak abg sy yg sulung..saya belum kawin la...:)

Anonymous said...

wahhhh byknye kuih muih yg disajikan...nampak begitu menyelerakan..hehe =)

Anonymous said...

along..
yup..memang sedap dan menyelerakan...hehehe