mm...dah lama saya tak update blog saya..yg lucunya..selain sibuk dgn kerja, sebenarnya saya tak boleh buka blog saya sendiri..puas juga saya cuba buka..akhirnya baru hari ini saya dapat..well..org yang tak pandai it mcm saya ni..terpaksalah belajar dari member2..nasib baik kwn2 mmg yang jenis suka membantu..ok..berbalik pada topik di atas..memandangkan dah masuk bulan yang mulia ni..saya mengucapkan selamat berpuasa buat semua umat Islam..semoga kita semua menjalani ibadah dengan penuh sabar dan mendapat keberkatan daripada-Nya...rasa macam baru lagi kita beraya..dah masuk bulan Ramadhan pula..well..tahun ni first time saya berpuasa dalam keadaan saya bekerja(maklumlah..sebelum ni melepak je kat rumah)..so tahun ni lain la pula aktiviti saya..kurang masa di rumah..tinggallah mak saya seorang..tapi kuih raya mesti kene buat juga...sekurang2nya..kalau tak buat biskut pun..kek memang dah wajib saya kene buat..saya sebenarnya tak pernah merasa berpuasa di rumah sewa..bersama kawan2..masak bersama..sebabnya sepanjang 3 tahun di universiti pun saya tinggal di asrama..tak de can pun saya nak memasak..kat rumah..biasala..tlg je la mak masak..tapi saya memang minat memasak..so mmg adalah juga yg saya masak..walaupun abah selalu cakap tak sedap..ye lah..mak saya memang pandai masak..anak die ni xcukup ilmu lagi...tahun ni saya dah mula bekerja..so..secara automatiknya..itu adalah berita gembira buat semua anak2 sedara..anak2 sepupu..dan adik2 sepupu kesayangan saya..sebabnya..belum start puasa pun lagi semua dah minta duit raya..dan sy pun mmg dh janji saya akn up duit raya diorang..(dulu2 bagi gak..tapi sikit jer..)..oklah..Akhir kata..Selamat berpuasa..dan buat semua rakan2 tersayang..mohon maaf atas segala kesalahan selama ini..bilelah dapat jumpe ek..dah bertahun kite tak jumpe...rindu tul.. (",)

1 comments:

fizz said...

kenapa xblh bukak blog?