Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Sekian lama rupanya saya tidak mengupdate blog saya..sememangnya kesibukan kerja menghalang saya untuk melakukan rutin tersebut..tambahan pula saya tidak mempunyai idea yang menarik untuk dikongsi kerana terlalu banyak perkara2 penting untuk difikirkan..ya..selepas trip ke pangkor dibatalkan...saya terus kembali fokus sepenuhnya pada kerja dan membuang mood cuti saya..nak buat macam mana kan..kita merancang tapi tuhan yang menentukan segala-galanya..dan selepas 8 tahun tidak berjumpa dgn rakan2 seperjuangan ketika di kota putra dulu...nampaknya terpaksalah saya terus menunggu lagi..oh ya..kembali kepada topik di atas..saya sememangnya mempunyai masalah untuk mengecam suara..melainkan suara2 org yang biasa dengan saya..kebiasaan yang berlaku adalah saya tidak dapat mengenalpasti suara org yang bercakap dengan saya di telefon..selalu terjadi apabila rakan2 lama menghubungi saya dan suruh saya meneka siapakah mereka...akhirnya mereka sendiri yang terpaksa memperkenalkan diri mereka...dan selalunya tuduhan yang akan didengar oleh saya ialah saya telah melupakan mereka..bukan sudah lupa..tapi memang itu tidak boleh dielak..mungkin kerana sudah jarang bertemu membuatkan saya rasa sedikit asing kot dengan suara rakan2..hehe...dan yang agak peliknya pula bagi saya..kebanyakan rakan2 saya memang boleh mengecam suara saya..agaknya suara saya memang tidak pernah berubah kot..so..xdapatlah saya nak menyamar bile menelefon kawan2 saya...sebenarnya saya sedang mengantuk..dan seketika tadi bos saya menelefon dan bertanyakan rakan sekerja saya...saya pula yang tidak mengecam suara bos saya tersebut terus menyatakan bahawa rakan saya sedang berjumpa dengan beliau..hehe..dah kantoi lak nak cover member..maka disebabkan kejadian yang tak disangka itulah terkeluarnya entri ini..buat pembaca2 sekalian..layan je la repekan ini...apa2 pun...semoga hidup kita semua sentiasa diberkati oleh-Nya...

" Be the best in the eyes of Allah, be the most humble in your own eyes and be a good example in the eyes of others."
~Ali bin Abi Thalib~
me..lydia..pahang..malaysia..

0 comments: