5 Hadiah yang saya mahu dan kenapa mahu hadiah tersebut...

Assalamualaikum..selamat sejahtera semuanya...


Sekian lama saya memikirkan tentang tag daripada mala ni..huhu..seksa betull....serius saya tak tahu nak jawab apa la...for me..hadiah ni adalah pemberian daripada seseorang dan pada saya juga itu adalah hak pemberi untuk memberi apapun...jgn katak dah la...mm..apa ye yg saya nak..huhu.....

Hadiah 1
Kasut/Sandals & Handbag



Saya sukakan handbag dan juga kasut..huhu..so..kalau ada sapa2 rasa nk bagi saya hadiah, bolehla bagi handbag dan juga kasut..so far..koleksi kasut dan sandals saya memang banyakla..handbag tak berapa byk sgt..kasut/sandals...huhu..kalau saya nk beli lagi..abah dah sound suruh beli almari kasutnya skali...
Hadiah 2
Barang Kemas


Saya juga merupakan seorang wanita yang gemarkan barang kemas..huhu..bukanlah macam Mami Jarum tu...but..saya termasuk dalam golongan yang sukakan barang perhiasan tersebut..biasanya bila saya beli satu2 barang kemas, saya akan pakai sehinggalah putus..
Hadiah 3
Bunga


Saya sukakan bunga...rasanya semua wanita pun sukakan bunga kot...tak tahulah kalau ada yang xsuka bunga...saya memang suka sgt dgn bunga2 ni...especially bunga ros dan tulip...sebab bunga2 ni ada banyak warna..so..sapa2 nak bagi hadiah kat saya..bolehla bagi bunga yaaa....

Hadiah 4
Anak Patung

hoho...yang ni memang la peveret saya ni...mengalahkan anak2 sedara lak rasanya koleksi anak patung saya ni..ada pooh..spongebob..doraemon..wahahaa...memang suka sgtla dengan anak2 patung ni...

Hadiah 5
Buku

mmm...yang ni paling saya suka...kalau kawan2 nak bagi hadiah bagi la buku pada saya..xkira la novel ke..buku apa2 la..sy sukakan novel, buku puisi dan juga buku2 motivasi...so boleh la beli kan buku2 ni untuk saya sebagai hadiah yer...

That's it...fuh..punyalah lama nak berfikir kan...rasa nk gak fikir kan hadiah yang mahal2..tapi saya ni orangnya jenis yang bila duit kat tangan baru pegi tgk apa yang nak dibeli..xde target2..kalau rasa cantik terus beli...so..mmg sy xde target la sy nak apa buat masa sekarang..tapi barang2 di atas adalah antara kegemaran saya..:)

Sape Tag Saya
Cik Mala...

5 Impressi mengenai Beliau
1. peramah...smile always..
2. baik hati...
3. happy go lucky...
4. easy to get along...
5. caring..

Perkara Paling Memberkas Dia Pernah Lakukan
emmm...apa ek...xsure la..
Most Love Invention
mm...not yet..

What I despise so much
org yang suka menyibuk pasal orang lain sebabnya saya xsuka ambil tahu hal org lain..so..mind your own bussiness k....
5 Orang Yang Kena Tag
1. Kak Noor
2. Ima
3. Duezz
4. Auss
5. Kema

me..lydia..pahang..malaysia...

8 comments:

ellyWong said...

adoi.. kena tag ek.. hehe.. ok ok.. insyaAllah kak noor buat ;).

p/s:"memberkas" tu apa maksudnyer.. hehehe..

Anonymous said...

huhu..mengikut pengetahuan dan pemahaman saya...'memberkas' ni membawa maksud perkara yg membuatkan kita paling ingat la kot..

mala_yusof said...

lydia...
dah jawab tag eks....thanks :)
wah..banyaknya koleksi anak patung die...
saya ada 1 jek, tu pon kawan2 masa U bagi masa befday...hehehehhe..
mmm...koleksi kasut dia pon banyak...

time kasih atas impressi anda tentang saya....:)

SELAMAT BERPUASA....

Anonymous said...

mala..
hehe..ada la gak anak patungnya...
kasut mmg banyaklaa...
Selamat Berpuasa gak untuk awak..:)

fizz said...

salm lyd,

sy kan msh belum jwp lg tag nie...sian mala..tak sngka eks awak suka bear, sy plak mmg suka buku...bgla ape2 jenis buku..konpem sy bc,,

Anonymous said...

salam fizz...
tu la..sy pun dah lama baru jawab tag ni..
sibuk la skrg ni...sy memang suka bear..hehe..buku pun sama la..
bagi la apa2 pun boleh baca nye..

Anonymous said...

lyd...oho masih sama rupenye kawan aku ni..padanpun bz ngat...sambung study yer....

Anonymous said...

myushi...

hehe..masih sama??tang mana yang sama tu...
kalau bab anak patung tu..memanglah anak patung xdapat dipisahkan dengan aku..
yup...dah nak masuk sem 3..rasa macam dah bagitau ko kan..lupa lak..pasal tu la bz memanjang ni...:)