Ku lakar kata..
AKU SAYANG PADAMU..
AKU SAYANG PADAMU..
AKU SAYANG PADAMU..
AKU SAYANG PADAMU..
Di atas pasir pantai..
Tapi ia hilang dek kerana..
Aliran air ombak..
Aku tetap mencuba..
Jadi ku tulis di atas kertas..
Sayang sekali..
Kata itu akan pudar hari demi hari..
Kali ini ku beri hadiah..
Untuk menyatakan rasa sayangku..
Tapi aku tahu ..
Keikhlasanku akan tetap diragui..
Aku fikir lebih baik saja ..
Kuungkapkan kata itu terus kepadamu..
Namun ia tidak cukup meyakinkanmu..
Aku mengalah akhirnya..
Ku sematkan saja kata itu di hatiku..
Kerna cuma hatiku saja yang tau...
Betapa AKU SAYANG PADAMU.......
me..lydia..pahang..malaysia..

6 comments:

Anonymous said...

sayang kamu juga...huhuhuhu...;)
jiwang la cik lydia ni..

Anonymous said...

huhu..
sayang bangat..
awak baru tau ke saya ni jiwang cik dila...:)

Anonymous said...

lydia..

bestla sy baca nie..cipta sendiri eks ?

Anonymous said...

fizah, yup..semua sajak dalam ni buat masa sekarang saya cipta sendiri :)

Anonymous said...

wah wah wah... jiwang2.. boleh buat lirik lagu ni, menang juara lagu lagi.. hehe ;)

Anonymous said...

de_la,
huhu...kalau menang juara lagu okla..kot2 xtersenarai terus..:)