ish..ish...rupa2nya dah hampir sebulan saya xupdate blog..kenapa yer..takde jawapan lain la...BUSY..huhu..ni pun nak jawab tagged dari en amir.. dan dila

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
My family + my cats...
2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
Breakfast pagi tadi...bubur air dan air teh o... = RM 3.70
3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Kat rumah...semua skali upacara kat rumah..dari akad nikah ke semua acara la...
4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
Last and forever
5. Adakah anda dilamun cinta?
Not..
6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
Mm...kat kedai mak..last night..tapi masak sendiri..makan sendiri..bukan restoran..kedai biasa jer..bolehlaa...
7. Namakan buku terakhir yang kamu beli
Selagi Ada Dia...Aisya Sofea..
8. Apakah nama penuh kamu?
Lydia Binti Abdul Rani...pendek je.. 5 huruf :)
9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
Dua- dua...tapi kalau nk mintak sponsor kene mintak ngan abah..hehe...
10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Tun Mahathir Muhammad...xpernah jumpa live lagik...
11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
1. Dila
2. Ha
3. Ima
4. Kak Noor
5. Kak Tikah
6. Shima
7. Syikin
8. Duli
12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
Tak..kt rumah adik yg cucikan guna washing machine..kadang2 saya cuci sendiri..time cuti..
13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
Kesemua pulau-pulau dalam dunia ni...yg paling nk pegi sekarang Nice, France..
14. Pelukan atau ciuman?
Kedua-duanya...
15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
1. Saya panggil dia amir
2. Sama study di Mrsm Kota Putra
3. Sudah bertunang
4. Itu hari dengar citer keje kapal
5. Salah seorang yg saya masih ingat rupanya...saya ni pelupa bangat laa...:)
16. 8 perkara yang amat saya gilai
1. Anak-anakku
2. Cats
3. Handbags
4. Sandals dan kasut
5. Internet
6. Shopping
7. Chess
8. Cerita2 cina kat tv..especially kalau ada E Kin Cheng..mmg tunggu...
17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
1. mmm..
2. wei..
3. ye kot?
4. betul..betul..
5. agaknyalah...
6. nak beli topup? (sebab saya jual topup..hehe)
7. maybe...
8. kesiannya...
18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
1. Dasar Awam
2. Organisasi dan Masyarakat
3. Pentadbiran Kewangan
4. Selagi Ada Dia
5. Tafsir Al-Quran
6. Resepi
7. Manual Prosedur Kerja
8. Report Bulanan Pasukan Petugas Khas
19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
1. Everything I Do I Do It For U..Bryan Adams
2. Situasi ... Bunkface
3. Gubahan Rindu Puisi Syahdu..Fauziah Latiff
4. Purnama Merindu..Siti Nurhaliza
5. Lips Of An Anger..Hinder
6. Suatu Impian...Amy Search ft Sassi The Don
7. Teguh..Search..
8. Kebanyakan lagu2 rock semuanya saya suka dengar berulang-ulang..:)
20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
1. Buat kerje overtime waktu malam
2. Dapat anak baru
3. Melepaskan sesuatu yang bukan milik kita
4. Save duit utk kos pergi study
5. Keje siang...malam baca buku..kalau xde OT malam
6. Tak beli handbag baru...sebab duit banyak nak guna utk study..:(
7. Bagi anak kucing hisap susu guna botol susu..sebab dia xde mak...org buang anak jer...
8. Jaga tok sakit
21. Mari men'tag' 8 orang lain.
1. Fizz..ish2..betul ckp angah tu..jawab sekaligus je laa:))
2. Ima
3. Iza
4. Kak Amelia
5. Ejan
6. Mala
Org lain dah jawab la....
Sekian..itu sahaja untuk hari ini..puas memikir jawapannya...:))

me..lydia..pahang..malaysia..

2 comments:

~ iza ~ said...

uhuk..
nama akukah itu..? :p

lyd said...

ya...
dengan bangganya aku telak tulis nama kau iza..so silalah jawab..:)