Saya sangat penat..saya juga agak tension..juga agak boring..saya malas nak menulis..tapi blog agak terbiar..saya nak dengar lagu...lagu yang membuatkan hati saya semakin sedih..argghh..kesimpulannya saya sedang tension...ya Allah...kiranya ini semua ujian buatku..ku mohon tabahkanlah hatiku..~~

Dia insan pertama yang bertahta
Dia insan pertama yang ku cinta
Dia pernah membuat ku bahagia
Dia yang mengajarku
Tentang erti rindu
Dia yang dulu pernah ku sanjungi
Pergi seingga kini tak berganti
Hilang dari pandangan hidup ini
Membawa luka pedih tak terperi
Tiada ku duga
Permulaan yang jernih
Menjadi keruh dengan tiba-tiba
Bisa rintangan antaraku dan dia
Cinta terhalang oleh orang tua
Kini terkilan sungguh rasa hati
Dia tak pernah lagi ku temui
Dia ku abadikan dalam jiwa
Terima kasih atas segalanya
me..lydia..pahang..malaysia..

3 comments:

~ iza ~ said...

lydia..

berat jiwa yg membaca, berat lagi perasaan gundah yg ko rasa..
tabah la..
.
.
.
tabah dan tabah..

p/s: senyum selalu

lyd said...

iza,

yup..kadang2 aku rasa dah cukup tabah menghadapi segalanya..but dalam sekelip mata juga aku rasa dah tak larat menanggung segalanya..dalam sekelip mata je semua kesabaran dan ketabahan yang ada dalam hati hilang macam tu aje..thanks for the advice..cuma rasa down sgt2 sekarang ni..tak tahu ke mana hilangnya kekuatan aku..

Adila Khairy said...

lydia..apa yg jadi ni..?? bole share story kat saya..nnti emel yea..jangan sedih2..;)