Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Saya terperasan kak tikah tinggal msg dalam chat box saya..huhu..kene jawab tag la plak...

kekasih saya adalah :

Kekasih --> Allah & Rasul
kekasih --> anak2 kesayanganku..

saya sedang mendengar :
lagu lips of an angel...hinder..

mungkin saya patut :
yang ni sama ngan kak tikah...bersenam lebih kerap dan diet...dah 3 tahun berat badan saya maintain..ni dah naik mcm di pam-pam..huhuhu...

saya baru sudah :
fotostate pelan

beza rakan, kawan dan sahabat:
keakraban

saya tidak faham :
kenapa orang suka bz body..please la..

saya perlu mencari :
prince charming..hohoho...somebody that love me like the way I love him..

ayat terakhir di katakan kepada saya :

"mcmana nak buat bank draf" - ayat ima

makna hidup :
apapun yang berlaku....hidup mesti terus..

cinta itu :
ketawa dan air mata..pengorbanan paling penting..kalau pengorbanan saya membuatkan org tu bahagia..biarlah saya berkorban...

saya paling suka :
anak2 saya datang rumah..nanti diorang akan berlari datang peluk saya..huhuhu...

saya akan cuba :
dapatkan menantu untuk mak dan abah...hahaha...pening2...

mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan Lah di akhir ayat mereka :
entah..

telefon bimbit saya :
sony ericsson Z610i..kaler pink...

katil saya :
kongsi dgn adik..

soalan bagi saya yang tidak perlu ditanya :
bila mau kawin...tolonglaa...dahlah mak ngan abah pun asyik tanya..org2 lain lagi...merana saya tau tak..sampai jodoh saya kawin la..huhuhu...

teknologi adalah :
cara saya berhubung dengan rakan2 dan sedare mare

bagaimana saya masak makanan yg saya pandai masak :
seorang diri, xsuka org kacau...ada org nak makan, saya akan masak..

semalam :
saya tido lambat..ramai org kat kedai mak..

hari ini :
pakai kebaya nyonya..aduss..agak ketat lak..dah gemuk sgt ke...huhuhu..

esok pula saya akan :
pg pesta pantai..hehehe..asgmen xsiap lagi..

malam ini saya akan :
buat asgmen..hahahaa

saya betul-betul inginkan :
kesihatan saya + keluarga, kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat, kegembiraan parents saya..takpelah walaupun saya sendiri xgembira..

badminton atau futsal :
badminton..skrg main ngan anak2..

karaoke :
saya mmg suka menyanyi...ada org yg tau tu...hahaha

makanan jepun adalah :
saya terbayang doraemon dan nobita suka makan dorayaki..hihi..

bilik yang terang atau gelap :
gelap..susah nak tido dalam terang...

ayat terakhir yang nak anda cakap pada seseorang :
semoga cepat sembuh...buat si dia..

kereta :

hyundai atos...wjp 6682..kaler silver..

saya nak tag :

hohohhoo..time kenakan orang ni...

  • aLoNg
  • aMiR

  • aNGah

  • FiZZ

  • iMa

  • MaLa

Selamat menjawab kawan2...huhuhu...

me..lydia..pahang..malaysia..

4 comments:

mala_yusof said...

kene tag ke?
hehehhee

lyd said...

Mala,
yes..cepat jawab..!!

Unknown said...

hehehe...sonok jwb tag ni? akak pun sonok baca lyd nyer.

lyd said...

huhu kak tikah..
puas fikirkan jawapan..
ahhahaah