Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Saya tak pernah sesibuk ini..fuhh...buat 5 minggu berturut-turut ini saya tidak stay di rumah pada hujung minggu...abah saya pun merungut melihatkan saya asyik usung beg je bila tiba hari jumaat..huhuhu...pening mak ngan abah tengok saya..

Last 2 week, 18-21 Jun 2009 saya pegi kelas..pertemuan ketiga...pegi khamis balik ahad...pastu masuk keje sampai hari jumaat...jumaat tu, 26 jun 2009 kul 1 tghari saya dah naik bus ke kl smule...huahuaah...pegi kem 27 jun-28 jun 2009...balik hari isnin...masuk keje baru hari ni...pastu..weekend ni, 4-5 julai 2009 nk jalan2 ke cherating lak...waaa...ikutkan hati saya xmau pegi..tp semuanya free..pg bawa badan dan baju jer...huhuhu...kami dapat award sebab berjaya siapkan fail yang betimbun-timbun tu...sepatutnya ke tioman..tapi sebab kes H1N1 di sana, our boss sponsor ke cherating...pegi la gak...pastu..InsyaAllah next week lak ada Family Day di Summerset Resort...yg ni kat Rompin je...but still kuar dari rumah...11-12 Jun 2009...Then another next week nye saya kene pg kelas smule kt Kl..pertemuan ke4 18-19 Jun 2009...uwaaa...penat...assignment pun berlambak nii....


Gambar-gambar di Nur Sungai Merab
Saya baru masuk kerje hari ni...hari sabtu dan ahad lepas kelas kami adakan kem di Nur Sg Merab, kajang..kem ni termasuk di dalam salah satu subjek kami..subjek Ko k..fuh lega dah habis kem..habis satu hal..pastu nak buat report lak...huhuhu...nak cite nye ni..cerita pasal kem yang kami buat ni kuar kat surat khabar metro edisi tengah..ada gambar saya tu..:)..hahaha..gile glemer ni...saya teringat gak saya ada janji dgn kengkawan nak ke Kota Putra bulan 7 ni..but..kalau tengokkan jadual saya ni..xtau la bila boleh pegi..kesian korang kan...mm..janji hari tu hujung bulan kan...but..dah dekat lak ngn final exam saya...apa2 pun saya akan fikirkan semula tarikhnya k..
18~21 Jun 2009 ~ Kelas
26~29 Jun 2009 ~ Kem Perintis Muda
4~5 Julai 2009 ~ Impiana Resort, Cherating Pahang
11~12 Julai 2009 ~ Family Day Summerset Resort, Rompin Pahang
18~20 Julai 2009 ~ Kelas
3~9 Ogos 2009 ~ Final Exam (Belum Muktamad)

Fizz...kalau ikutkan jadual ni..xdapat le ke Kota Putra..maybe after exam la baru lepas..boleh ke...

p/s..punyalah bz..hampir2 terlupa hari ni birthday mak saya la...huhhuuhu..pastu 5/7 ni birthday daniel lak...ish..ish..pening...

me..lydia..pahang..malaysia..

8 comments:

Adila Khairy said...

awak nak pegi kota putra tu nak jumpa sape? nape saya mcm tak teringin pon nak pegi yer...sudah tiadakah hatiku di sana?? waaa...jahatnya diriku ini...;)

mala_yusof said...

lydia..
nak gi KoPu ngan sapa?

lyd said...

along..
saya bukan mcm awak..saya xde kenangan pahit kat sana..
lagipun nk ke sana cuma nk jumpa cikgu2 yg dah byk berjasa dgn saya selama ni..itu je..bukannya nk ke sana nk jumpa org istimewa ke apa ke...:)sekadar melawat cikgu2 yg xlupa kt saya..:)

lyd said...

mala,
cadangnya dgn fizah, ellysa..dan beberapa org lagi kot...

fizz said...

lyd...

bulan 8 pun xpe..asalkan jadi..ai tggu u punya keputusan, dh free nnt bgtau OK...

ellysa pun ok rsnya..asalkan waktu cuti..minah tu sibuk ujd warden..hehe :D

lyd said...

fizz..
orait..nampak gayanya mmg bulan 8 la ni..before puasa..tunggu tau...:D

Adila Khairy said...

lydia...kat sana ada cikgu mana lagi ye?? saya rasa mcm dah takde sgt dh, entah2 dh tak kenal saya dh.. kalao korang sume nak pegi sana bgtau lerr..leh saya join boleh lepak2 umah saya..tido umah saya pon ok..;)

lyd said...

Along,
kami nk pg jumpa cikgu khairy..cikgu kelas kami..ada gak la lagi cikgu2 dulu..InsyaAllah kalau jadi nanti kami bgtau..