Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Sejak seminggu yang lepas saya mengalami sindrom susah tidur..mm...penat saya dibuatnya..kalau hari cuti tak apalah tapi hari bekerja memang letih..asyik menguap je di office..Memang kebiasaannya pun saya tido pukul 12..tapi 2 3 hari yang lepas jam dah menginjak ke pukul 2 pagi pun saya masih lagi terlekip-kelip..kenapalah mata saya jadi degil macam ni...
Hari ini pun sama...dah masuk 12.19 am..dah melewati 19 minit selepas 5 Januari...mmm..5 Januari..27 tahun yang lepas pada tarikh inilah saya dilahirkan..cumanya saya dilahirkan pada hari Rabu, dan tahun ini birthday saya jatuh pada hari selasa.. :) ...yup..it's my birthday again..sekejap je dah bertambah setahun lagi usia saya..semoga saya menjadi bertambah matang seiring dengan penambahan angka ini..semoga menjadi seorang yang lebih cekal dari semalam walaupun rakan2 melihat saya seorang yang teramat tabah...dan cekal..pada saya belum cukup lagi untuk menghadapi semua perkara yang menyakitkan hati..dan harapan terakhir, semoga mak dan abah saya akan gembira..sentiasa..apa yang penting hati mereka, walaupun ada seseorang menyatakan pada saya, utamakan diri saya..but i think, sometime somewhere we have to make others happy then it will make us smile with them... :)..
Tak lupa pada rakan2 semua, terima kasih atas segala ucapan dan doa kalian..semoga Allah mengabulkan semuanya...thank u..luv u all...

me..lydia..pahang..malaysia..

8 comments:

fizz said...

Lyd,

A very Happy B'day wishes n may u hv a better fortune ahead n success in wat ever u r dealing.

Fizah :D

lyd said...

Fizz,

Thank u so much for all the wishes...

Adila Khairy said...

lydia dear,

happy 27th birthday! May Allah always bless u & many - many happy returns.. :)

semoga tahun 2010 memberikan seribu kebahagiaan & kegembiraan buat lydia & keluarga.

with love,

along - adila

(jgn lupe dtg knduri org dis march @ ampang. nnti org send kad yea.. )

lydia said...

thank u along..
amin, semoga Allah kabulkan semuanya..
InsyaAllah, kalau xde halangan saya pg ke ampang nanti..:)

Khairi Mohd said...

Hi,

drop by just now, :)



kks.com

Chidori Uchiha!^-^ said...

Kok li!
sbb adik dh ucap birthday kat fon, lupa plak nak komen kat blog..
hoho..
4A keatas and dpat hadiah..
ok..insyallah..
sekarang jugak gi study!

lyd said...

Khairi,
thanks coz sudi singgah.

adeq,
yup..pepagi dah dapat birthday wish dari adeq..
ye la..g study..nanti kok li ready jer beli hadiah lor..

Chidori Uchiha!^-^ said...

Thanx kok li!
adik gi 2 hari jer..
x stay kat situ..
dari pukul 8 am until kol 7 pm..