Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Mula2 saya nk delete je blog ni..tapi fikir2 sayang pulak walaupun xbyk bende pun yg ada dlm ni..So, bersempena tahun baru ni saya ubah semula blog saya menjadi baru..hehe..

Tahun 2010 dah meninggalkan kita semua meninggalkan pelbagai episod suka dan duka..dan akhirnya tahun baru menjelma, menambahkan lagi pengalaman untuk dikutip di dalam kehidupan..

Tahun 2011, rasanya banyak perancangan yang saya dah atur..dan juga banyak perubahan yang saya akan buat dalam kehidupan saya..cuma saya mengharapkan Allah SWT merestui semua perancangan saya dan meredhai semuanya..kalau tidak, mungkin hasrat saya tak tercapai..

Dalam setahun ini juga, saya dan rakan2 perlu struggle untuk menghabiskan study kami InsyaAllah pada tahun hadapan..sem yang makin meningkat, dan ditambah faktor umur membuatkan saya rasa penerimaan pelajaran kurang memberangsangkan sekarang..Semakin banyak tekanan yang dirasakan, semakin byk tanggungjawab yang perlu dipikul..Rasa mcm nak berhenti seketika tapi perjalanan dah menghampiri hujungnya, so terpaksalah redah juga walaupun cukup perlahan..

Selamat tahun baru buat semua..saya mengharapkan semoga Allah merahmati kehidupan kita semua supaya menjadi lebih baik dari sebelumnya..ameen..tahniah buat rakan2 yang dah menamatkan zaman bujang dan juga yang dah menambahkan bilangan ahli keluarga..semoga kita semua sentiasa berada dalam lindungan Allah hendaknya dan diharapkan semua impian kita tercapai..

me..lydia..pahang..malaysia..

5 comments:

nuratikahseman said...

happy birthday adikku lydia ;-)

fizz said...

Lyd,

hepi besday to you, and hopefully u'll always update ur blog :D

luvly_heart said...

lydia, lamanya tak update blog!!!

saya dh tukar blog baru dh.. jom2 come join us kat sini, blog special utk safiyyah..

http://mommiesafiyyah.blogspot.com

:)

Bianchii said...

Hello.
I started to write blog in English.
I will write about everything, will be a lot of pictures, reviews of books, films, songs etc.
So it would be nice if you visit my blog sometimes :)
(Sorry for mistakes, I'm still learning English)
http://bianchii.blogspot.com
(you can follow me)

Cristina C said...

Hello!
Interesting blog. Welcome to http://filmandotherstories.blogspot.se/.
:) Take care!