Aku tidak pernah terniat..
Untuk menyakitkan hatimu..
Kerna ku pernah merasakan..
Terlukanya perasaan..

Aku tidak pernah meminta...
Untuk memilih yang terbaik..
Hanya ku menginginkan yang terbaik untuk dirimu..

Aku tidak pernah menyangka..
Akan menghampakan hatimu..
Kerna aku tidak pernah menduga..
Serapuh ini hatiku..

Aku tidak pernah TERNIAT..
Aku tidak pernah MEMINTA..
Aku tidak pernah MENYANGKA..
Cuma aku hanya pernah MENYINTA..
Dan ku hanya akan pernah MEMOHON..
Moga kau memahami..
Moga kau mengerti..
Dan semoga dapat memaafi..

Aku hanya akan sentiasa meminta..
Moga kau mendapat yang terbaik..
Kerna yang terbaik itu bukanlah diriku..


----> Buat insan yang mungkin pernah kulukakan hatinya..ku mohonkan kemaafan..dan
kudoakan kebahagianmu..

2 comments:

fizz said...

sape insan yang terluka tu..hehe.blh tau ? :)

lyd said...

sebenarnya xtau gak sape yg terluka..dan sape yang melukakan..to much question..