Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua...
Saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru Hijrah buat semua rakan-rakan terutamanya yang beragama Islam..Semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas hendaknya..marilah kita semua berhijrah untuk kehidupan yang lebih baik di masa akan datang..untuk diri sendiri saya mengharapkan dikurniakan Allah kesihatan, rezeki, serta kemudahan untuk saya dalam menimba ilmu serta semoga saya akan lebih menambahbaikkan amalan seharian saya hendaknya..Apapun setiap niat yang baik pasti akan dipermudahkan Allah hendaknya..:)
~By the token of time (through the ages) Verily man is in loss, Except such as have faith, and do righteous deeds, and (join together) in mutual teaching of Truth and of Patience and Constancy~
~Al-Quran (Verse 103:1-3)~
me..lydia..pahang..malaysia..