Assalamualaikum dan selamat sejahtera..
Saya baru je keluar dari bilik bos..setelah disekolahkan oleh beliau..hahahahaha...mm..apalah nasib hari ni..kene sekolahkan lak...
Bos saya xmarah saya..cumanya dia marahkan org yg pandai2 passing tugas dia kat saya..org lama la tu..dan akibatnya saya yang kene dengar leteran beliau..
Sebenarnya saya jumpa my bos tadi untuk minta tunjuk ajar pada satu kerja yang memang saya tidak tahu menahu..masa masuk bilik dia tadi saya dah tau mood nya tak baik..but mengenangkan kerja ni dah seminggu, so saya terpaksalah menempuh gak apa yang bakal dikatakan oleh beliau..dan seperti yang dijangkalah...teruk gak saya kene menahan kata2nya...huhuhu..betul apa yang dikatakan sebenarnya kerja tu bukanlah untuk unit saya..but ada lak seorang otai yang sengaja melepaskan tanggungjawabnya kepada saya...mm..nasiblah jadi budak2 freshie ni..mmg kene buli la jawabnya...
But..walau macam mana marah pun bos saya tu, dia tetap cari segala apa yang saya perlukan..tu la keistimewaan dia..mcmana marah pun..dia tetap akan ajar org yang datang pada dia minta tunjuk ajar..saya lak..walaupun kerja tu sebenarnya tak berkaitan dengan saya..for me tak salah la untuk belajar supaya saya tau tentang kerja tu..cumanya bengang sikit la sebab kene lecturer percuma..huhuhu...yang penting saya rasa tak salah la saya belajar supaya saya lebih tau tentang ilmu2 di pejabat tanah ni...:)
me..lydia..pahang..malaysia...

0 comments: