Minggu depan saya akan bercuti selama seminggu..mulai 18-02-2008 hingga 26-02-2008..saya akan menduduki peperiksaan akhir untuk semseter ini..rasanya dah hampir 2 tahun saya tak menduduki mana2 peperikasaan..rasanya otak saya memang betul2 di tahap beku..mana tak nya dalam tempoh tu saya hanya membaca bahan2 bacaan yang ringan..novel..majalah..puisi..(puisi mmg kegemaran saya)..mmm..so..tetibe kena menghafal lak bermacam2 fakta..hihi..rasa teramatlah beratnya..dan di saat2 yang rasa tak tertanggung macam ni nasib baik adalah juga kata2 semangat dari rakan2..mm..sebenarnya memang emosi saya agak tidak menentu sejak seminggu ni..saya memang mudah marah..itu saya akui..tambah2 lagi apabila orang menuduh saya salah sedangkan hakikatnya tidak..mm..whatever..buat masa sekarang kenalah tinggalkan hal2 kerja..nak concetrate more on study..mm..bile balik nanti kenalah saya menjernihkan keadaan..bukti dah ada cuma masa je xsempat untuk saya menyatakan kebenarannya..buat rakan2 yang memberikan semangat..thank u so much..i really appreciate it..
"Those who worry about the effects will never become courageous."
~Ali ABi Talib~
me..lydia..pahang..malaysia..

1 comments:

mala_yusof said...

all the best....:)