Baru-baRu ini seorang Rakan lama mengunjungi saya..ye..saya agak terkejut denGaN kemUnculannya...rasanya sudaH hamPir 2 Tahun sy xjumpa dengAn die..selepas die Kawin saYa langsung xjumpa die...masa majliS perkAhwinan die dulu saya xdapat Pergi kerana saYA beraDa di Hospital...sebenarnya memang xmenyangka akan Jumpa semula dengan die...Yelah..lepas kahwin mereka menetap di Kucing so rasa macam susah sangat nak jumpa...Tambah dengan kesibukan kerja membuatkan kami jarang berhubung...dan dia menyatakan kesyukuran kepada saya kerana masih lagi menggunakan nombor henpon yang sama..Yup..sayA memang menggunakAN nombor Itu semenjak dulu..itulh sebabnYa..kerana saya tidak mahu Terputus silaturRahiM bersama rakan-rakan Saya...kalau Saya menukar nombor tersebut..maka Agak sukar untuk mereka menghubungi saya..Namun benar kata orang..semakin kita meningkat dewasa..kita Semakin kurang berhubung dengan rakan2 kita sewaktu kita masih belajar dulu..saya RAsa perkara itu memang benar..mungkin kerana komitmen yang semakin bertambah membuatkan masing2 kurang mempunyai masa untuk berhubung di anTara saTu sama lain...nak2 kalaU yang dah bErkahwin..semakinlah Banyak komitmen...memang Benar saya Merasakan saya semakin kurang menghubungi rakan2 saya..bile saya teringat Untuk menelefon..saya rasakan mungkin saya mengganggu...Dan rupa2nya kawan karib saya juga menyatakan perkara yang sama...(mmm...sy xpernah rasa terganggu dgn rakan2 saya)so..saya rasa sekarang ni saya cume banyak berhubung dengan rakan-rakan melalui internet...dan Saya rAsakan kalau tiada Kemudahan internet untuk saya..rasanya Macam sunyi Sangat hidup saya..kerana dengan itu sajalah saya Dapat Menghubungi Rakan-rakan saYa yang berada di merata tempat di dunia Ini... For my dearest friends...really miss u guys... :)
p/s..my friend ask me...lydia..when are you get married...
my answer...mmm...don't worry dear...if i get married..i will let the world know..so..for my dear friends..wait yaa...belum jodoh maaa...
...buat abang hafizal dan kak fatimah...selamat pengantin baru...
me..lydia..pahang..malaysia...

0 comments: